Подорож до країни здивування

 

Мета: розвиток знань про емоційну сферу людини; розвиток уяви, вчити розуміти поведінку людей, наслідки та культуру поведінки.

 

Обладнання: паперові серветки, набір для фокуса, піктограми, фарби

 

Хід

 

1.     Привітання (стають всі в коло)

 

Треба разом привітатись-добрий день!

 

Дружно, весело сказати – добрий день!

 

Вліво, вправо повернутись – добрий день!

 

Одне одному всміхнутись – добрий день!

 

2.     П: Сідаємо на килимок, сьогодні я познайомлю вас із новою емоцією. Ось про неї послухайте казочку:

 

«Казка про морську зірку»

 

3.     Питання

 

-         Про яку емоцію йде мова:

 

-         Де її можна побачити?

 

-         Чому ви дивуєтеся?

 

4.     Вправа «Прогулянка країною здивування»

 

Психолог демонструє картину  «Чарівний ліс», де все незвичайне, чудернацьке.

 

5.     Вправа «правда-неправда». За картиною психолог показує і говорить твердження: якщо варіант правильний – плещуть в долоні діти, якщо ні- тупають ніжками.

 

Разом діти діляться емоціями та підводиться підсумок про емоцію здивування.

 

6.      Бесіда «Як можна здивувати людину?»

 

Діти діляться своїм досвідом .

 

7.     Вправа «Обери настрій»

 

психолог говорить ситуацію коли людина дивується, проте емоції є позитивні і негативні. Діти мають дати оцінку ситуації  за допомогою слів «добре»- «погано».

 

-         Сашко був здивований, побачивши метелика на стіні;

 

-         Мама була здивована, побачивши пляму на кофтинці:….і т.д.

 

8.     Прощання: психолог пропонує здивувати дітей і демонструє фокус.